Kuulutus, Nivos Vesi ja Lämpö Oy:n vesihuoltolain mukaisen toiminta-alueen päivitys Kirkonkylän sekä Hyökännummen alueella, Mäntsälän kunta

Viimeksi muokattu: 1.10.2024

Nivos Vesi ja Lämpö Oy:n vesihuoltolain mukaiseen toiminta-alueeseen on valmisteltu päivitysehdotus, joka koskee Mäntsälän kirkonkylän sekä Hyökännummen asemakaava-aluetta. Tavoitteena on päivittää toiminta-alueet vastaamaan toteutunutta ja suunniteltua maankäyttöä ja yhdyskuntakehitystä. Mäntsälän kunnanvaltuusto on edellisen kerran hyväksynyt Mäntsälän Veden toiminta-alueen 15.2.2010, jolloin toiminta-alueeseen on rajattu kaikki asemakaava-alueella olevat kiinteistöt.

Toiminta-alueen päivittämistä koskevat asiakirjat karttaliitteineen ovat julkisesti nähtävillä 2.10 – 7.11.2024 välisen ajan Mäntsälän kunnantalolla (Heikinkuja 4, Mäntsälä) viraston aukioloaikoina. Lisäksi aineisto  on nähtävillä kunnan kotisivuilla https://www.mantsala.fi/asuminen-ja-ymparisto/asuminen/vesi-energia-ja-hulevedet/

Mahdolliset asiaan liittyvät mielipiteet pyydetään toimittamaan 7.11.2024 klo 16.00 mennessä.

• postitse:
    Mäntsälän kunta,
    Tekninen ja elinvoimapalvelualue/
    ”Vesihuollon toiminta-alue 2024”,
    Heikinkuja 4
    04600 Mäntsälä
  • sähköpostitse:
    kirjaamo@mantsala.fi
    Sähköpostin otsikko ”Vesihuollon toiminta-alue 2024”,

Lisätietoa asiasta antaa Mäntsälän kunnan kuntatekniikan päällikkö Jarkko Hämäläinen, puh. 040 314 6869 jarkko.hamalainen@mantsala.fi sekä Nivos Vesi ja Lämpö Oy:n osalta yhteyshenkilöinä ovat vesihuoltomestari Teuvo Peltonen ja verkostomestari Christopher Wirman. Sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@nivos.fi.

Mäntsälässä 2.10.2024

Mäntsälän tekninen ja elinvoimapalvelualue

Julkaisutiedot:

Nähtävänä                                      2.10-7.11.2024 verkkosivuilla (kuulutukset) sekä  Mäntsälän kunnantalo

Julkaistu lehdessä                         Mäntsälän Uutiset, 2.10.2024

Esitys vesihuollon toiminta-alueen päivittämisestä sekä liitekartat:

Esitys vesihuollon toiminta-alueen päivittämisestä (.pdf)

Liite 1 Toiminta-alue esitys Mäntsälän Kirkonkylän asemakaava-alue (.pdf)

Liite 2 Toiminta-alue_esitys Hyökännummen asemakaava-alue (.pdf)